BOLETIM INFORMATIVO
Coordenadora Nacional
da Marcha Mundial das Mulheres na Galiza
Novembro-2004
Ano II
nº 13


Boletim Galego, ano II, nº13, 2004 Novembro

Todas a Vigo o 27 de Novembro à Manifestaçom Nacional
Galiza ao V Encontro Internacional de Kigali-Rwanda


TODAS A VIGO O 27 DE NOVEMBRO ÀS 18HS NA PRAÇA DE PORTUGAL


25 de Novembro

Actos locais:


Vigo: concentraçom às 20:30hs diante do Marco com proxecçom num edificio dum audiovisual. Lectura do manifesto por parte de Rosa Fontaiña da Rede Vizinhal.

Ourense: concentraçom às 19:30hs e acto simbólico-reivindicativo na Praça do Ferro.Posteriormente no Museo Municipal, recital poético, música, image, cartazes internacionais e performans.

Ferrol: instalaçom desde as 10hs até as 22hs dumha carpa multiactiva na Praça de Armas, com exposiçons, audiovisuais... Elaboraçom colectiva dumha tea que recolha ideias, frases, sentimentos...das pessoas que vissitem a carpa. Às 20hs concentraçom na mesma praça, construcçom simbólica do muro do patriarcado.

Costa da Morte: Jornadas sobre violência de género na vila de Cee, os dias 23,24,25. Organizadas por Buserana.

A Corunha: (dia 24)exposiçom fotográfica, audiovisuais e música no local da associaçom Alexandre Bóveda.(dia 25) concentraçom às 20hs no Obelisco. (dia 30)proxecçom do filme “Señorita desaparecida”, no local da associaçom Alexandre Bóveda.

Ponte-Vedra: desde às 12hs na Praça 8 de Março, elaboraçom dum tendal reivindicativocom a colaboraçom de centros escolares.Concentraçom às 20hs na mesma praça.

Compostela: concentraçom na Praça do Toural.O dia 20 as Mulheres da Casa Encantada convocam um acto reivindicativo na mesma praça.

Morraço: Às 6 da tarde na Casa do Mar, charla sobre a violência de Género. Às 19hs concentraçom no passeio de Seara (junto à oliveira), organiza Associaçom de Mulheres de Moanha.

27 de Novembro

Acto nacional:

Manifestaçom Nacional em Vigo, 27 de Novembro, às 18hs na Praça de Portugal (inicio de Urzaiz)

A manifestaçom rematará na Praça de Compostela.Convoca-se a todas as mulheres a assistir vestidas de negro e vermelho.Acorda-se centrar todas as consignas no problema da violência. Com cantigas e consignas claras e contundentes.Intentar levar o maior número de megáfonos desde as localidades e editar as consignas em formato pequeno.

Ao finalizar proxectara-se o audiovisual preparado por Vigo, tomarám a palavra as duas delegadas galegas em Ruanda para informar do V Encontro Internacional e das mobilizaçons do 2005, e realizarám a lectura do comunicado.


Contra a violência de género na REDE [
BUSCA CLICANDO AQUI ]

Coordenadora Nacional da Marcha Mundial das Mulleres
ÍNDICE



Galiza ao V Encontro Internacional de Kigali-Rwanda.

Já queda menos para que as nossas Delegadas emprendam a viagem até Kigali, onde mulheres de todo o mundo imos encontrar-nos e conviver uns dias na procura dum texto definitivo para a Carta Mundial e preparar as acçom do 2005, no Quinto Encontro Internacional, do 5 ao 12 de Dezembro de 2004, em Kigali, Rwanda.

[+ Info no Boletim nº 11]

ÍNDICE



[Índice dos Boletíns Informativos Galegos]
[Ìndice Boletins de Ligaçom Internacional]
MARCHA MUNDIAL DAS MULHERES NA GALIZA
MARCHA MUNDIAL INTERNACIONAL