MarchaMundialdasMulleresnaGaliza

Cambiar o mundo para cambiar a vida das mulleres, cambiar a vida das mulleres para cambiar o mundo

Mulheres livres, Povos soberanos!!! PDF Imprimir Correo-e
Escrito por Marcha Mundial das Mulleres na Galiza   
Xoves, 22 Xullo 2010 12:44

 

Entre os dias 16 e 23 de agosto, acontece na Colômbia o “Encontro de mulheres e povos das Américas contra a militarização”. A escolha do país para sediar o evento não foi por acaso, já que a Colômbia vive há mais de 30 anos em conflitos armados, nos quais morreram 40 mil pessoas na última década.

O encontro é fruto de um processo de mobilização das mulheres colombianas que se estendeu para o continente. A atividade pretende denunciar a perda da soberania de nossos corpos e territórios, gerada pela militarização e representada, nesse momento, pelas bases militares dos EUA na Colômbia. Segundo dados do Instituto Nacional de Medicina Legal e Ciências Forenses (INML), 1572 mulheres foram vitimas de violência sexual na Colômbia no ano de 2008, 52 por dia, 2 a cada hora.

O Encontro tem fundamental importância para as mulheres colombianas, pois além de situar a agenda das mulheres no debate da paz também fortalecerá a presença delas no cenário político, as reconhecendo como agentes do processo de negociação de paz. Da perspectiva internacional, trará a militarização como pauta do movimento feminista e dará visibilidade do tema das bases militares na América Latina.

Controle dos territórios, estupros, prostituição e o aumento da violência contra as mulheres são situações recorrentes em áreas de conflito. O corpo das mulheres é, muitas vezes, utilizado como arma de guerra, ou seja, alvo de estupros e outros tipos de violência.

O Encontro Continental de Mulheres e Povos das Américas contra a Militarização será dividido em três momentos. O primeiro, que acontece entre os dias 16 e 20 de agosto, consistirá em uma Missão Humanitária formada por 100 delegados(as) internacionais que observarão os impactos da militarização em diversas regiões da Colômbia.
O segundo momento será no dia 21, quando mais de 500 organizações nacionais e internacionais participam do Fórum Internacional de Debates. Para finalizar o evento, no dia 23, mais de 10 mil pessoas ligadas à organizações sociais e comunidades que se opõem à militarização fazem uma Vigília pela Vida.

Para mais informaçom ou confirmaçom de participaçom contactar a:

Este enderezo de correo-e está a ser protexido de robots spamers, precisas activar o JavaScript para velo

Movimiento Social de Mujeres contra la Guerra y por la Paz  - Este enderezo de correo-e está a ser protexido de robots spamers, precisas activar o JavaScript para velo // +57 7 646 88 69

Marcha Mundial das Mulheres -

Este enderezo de correo-e está a ser protexido de robots spamers, precisas activar o JavaScript para velo // teléfono Brasil +55 11 3032-3243

Organización Femenina Popular - Este enderezo de correo-e está a ser protexido de robots spamers, precisas activar o JavaScript para velo

Convocam:

Marcha Mundial das Mulheres - Via Campesina - Convergencia de los Movimientos y pueblos de las Américas COMPA - Consejo Mundial de la Paz, CMP - Coordinador Nacional Agrario, CNA - Proceso de Comunidades Negras en Colombia, PCN - Corporación Compromiso - Unión Sindical Obrera, USO - Corporación Colombiana de Teatro - Movimiento Social de Mujeres contra la Guerra y por la Paz

 

Modificado o ( Xoves, 22 Xullo 2010 12:53 )
 

A Viñeta

A MMM en Twitter

Perfil no Facebook de Marcha Mundial Mulleres Galiza

Enlaces Web











Banner Apoio:



Coloca un na túa páxina web !

Publicacións:

tribunal_acusacion.jpg

Campaña:

11mcampanha.gif
Cartel
Cartel

Descargas:

Organizacións que integran a MMM:

NACIONAL
ADEGA [ir]
Andaina, Revista Galega de Pensamento Feminista [ir]
BNG - Comisión de Mulleres [ir]
CAF - Comisión da Muller [ir]
CC.OO - Secretaría da Muller [ir]
Esquerda Unida - Área da Muller [ir]
Forum Galego de Política Feminista [ir]
Galiza Nova - Asemblea de Mulleres [ir]
MÁMOA, Asociación Galega Pro Lactancia Materna
Mulleres Cristiás Galegas
Sindicato Labrego Galego - Secretaría das Mulleres [ir]
STEG - Asemblea de Mulleres [ir]
Xuventude Comunista [ir]

VIGO
AREA LOURA – Mulleres do Val Miñor
Asociación multicultural de mulleres [ir]
Colectivo Violeta
Dorna
Federación Veciñal Eduardo Chao - Vocalía da Muller [ir]
FIGA (Feministas independentes Galegas) [ir]
Mulleres Progresistas de Vigo [ir]
Nós Mesmas [ir]
Rede de Mulleres Veciñais Contra os Malos Tratos [ir]

FERROL
Fuco Buxán [ir]
Lefre de Caldereta [ir]
USTG - Departamento da Muller [ir]

PONTEVEDRA
Asemblea de Mulleres de Pontevedra

COMPOSTELA
LIBERANZA, Asociación de Promoción da Muller

COSTA DA MORTE
Buserana

A MARIÑA
Observatorio da Mariña pola igualdade [ir]

Organizacións que colaboran coa MMM:

Mulleres Nacionalistas Galegas [ir]

Usa software libre

Cartel

Quen está en liña?

Temos 25 convidadas en liña