INFORMATIVOS:
O MAIS NOVO, DA MARCHA, NA REDE 2004
Ligar com as mais novas do 2005
16 de Novembro Campanha da Marcha Mundial com motivo do Dia internacional contra a violência de género. A Marcha tem organizado diversos actos nas localidades e umha manifestaçom nacional em Vigo.
[MAIS INFORMAÇOM]
28 de Outubro Informacion sobre Dolores Villalobos, muller que participou na mobilizacion de maio conosco e que é unha das lideres do Consello indixena Popular de Oaxaca ( Mexico). Xunto a outra xente leva encarcerada semanas despois de que desmantelaran o campamento que tiñan montado como xeito de protesta na capital do seu estado.
[MAIS INFORMAÇOM]
12 de Outubro Concentraçom em Ferrol polo assassinato de Sara Alonso
[MAIS INFORMAÇOM]
20 de Setembro O passado Sábado, dia 11 de Setembro, na reuniom da Coordenadora Nacional, acordamos a convocatória dumha Assembleia Nacional , a celebrar em Compostela o 16 de Outubro, desde as 10:30 hs.
[MAIS INFORMAÇOM]
25 de Maio Galeria de Fotografias e outras informaçons. Também podes fazer as tuas críticas e comentários.
[MAIS INFORMAÇOM]
18 de Maio Já chegou o dia !! Nom podemos falhar, todas a Vigo.
Boletim Informativo Galego, da Marcha, nº 10
[MAIS INFORMAÇOM]
1 DE MAIO . MAIO A TODA MARCHA
Programa

Actividades no Cine-Teatro Fraga de Vigo
Cinema:
OSAMA, 4 de Maio [Terça Feira], 20:30 hs.
Teatro:
SIDECAR, 8 Maio [Sábado], 22:00 hs.
Cinema:
THIRTEEN, 11 de Maio [Terça Feira], 20:30 hs.
Música:
Cia MARFUL, 20 de Maio [Quinta Feira], 21:00 hs
Exposiçom Casa das Artes
18 de Maio
[Terça Feira]
Inaguraçom da Exposiçom
C´LONICAS
Desde o 18 de Maio até o 20 de Junho
[MAIS INFORMAÇOM]
9 DE ABRIL Vigo acolherá o 21 de Maio a reuniom da Coordenaçom Europeia da Marcha. Ademáis das representantes das coordenadoras nacionais, esta reuniom contará com a presença de Brigitte Verdier, do Secretariado Internacional da Marcha, e com Diane Matte, coordenadora internacional.
8 DE ABRIL Já está na rede o nº9 do Boletim Informativo, que contem o primeiro esboço da Carta Mundial das Mulheres para a Humanidade. Os grupos participantes na Marcha podem fazer a sua contribuiçom ao debate do documento, bem directamente ou através dum qüestionário.
[VER O BOLETIM]
19 DE MARÇO Boletim Informativo, ano II, nº8, [Março-2004] , onde está publicado o Comunicado sobre os acontecimentos tráxicos do 11 de março em Madrid; a informaçom sobre as mobilizaçons do passado 8 de março e a informaçom sobre as mobilizaçons Internacionais contra a guerra do 20 de Março.
[VER O BOLETIM]
18 DE MARZO Já foi publicado o Boletim de Ligaçom Internacional nº 1 de Março de 2004, onde entre outras está publicada a informaçom sobre a vindeira mobilizaçom de maio na Galiza.
[VER O BOLETIM]
9 DE MARÇO Fotografias e Vídeo dos Actos do 8 de Março, em Ferrol, baixo o lema: Diferentes sim, desiguais, nom. Marcha com nós !!, publicadas em Galiza.Indymedia.org
[VER COLLAGE DE FOTOGRAFIAS]
[VER VIDEO]
[VER COMUNICADOS LIDOS]
23 DE FEVEREIRO Boletim Informativo, ano II, nº7, 2004 , onde está publicado o Comunicado da manifestaçom nacional do dia 15 de Fevereiro, leido pola nossa companheira Carmen Barrantes da Asociación Liberanza de Compostela. Manifestaçom contra a violência de Género, baixo o lema de: A VIOLÊNCIA TEM GÉNERO, TAMBÉM TEM CÚMPLICES. Também podes atopar a ligaçom com as fotografias da mesma que subimos ao portal de GalizaIndymedia.org
[VER BOLETIM]
15 DE FEVEREIRO Fotografias da manifestaçom do 15 de Fevereiro, em Compostela, contra a Violência de Género, publicadas em Galiza.Indymedia.org.
[VER COLLAGE DE FOTOGRAFIAS]
12 DE FEVEREIRO Boletim Informativo, ano II, nº6, 2004. Publicado o Boletim nº6 onde podes atopar: a convocatória da manifestaçom nacional contra a violência de Género do Domingo 15 de Fevereio em Compostela; O comunicado e as convocatórias do 8 de Março Dia Internacional das Mulheres DIFERENTES SIM, DESIGUAIS NOM. MARCHA COM NÓS! e por último a Declaraçom sobre nossos valores, aprovada no Quarto Encontro Internacional da Marcha Mundial das Mulheres, Nova Delhi, Índia o 22 de Março de 2003. [MAIS INFORMAÇOM]
12 DE FEVEREIRO O 27 de Março , às 16:30 hs, a nossa companheira, Laura Pérez Durán, participará como ponente delegada da Marcha Mundial das Mulheres na Galiza, no "XVI Encuentros de Mujeres de Andalucía", que se celebrarám em Granada. Em concreto desenvolverá um obradoiro com o título: "Vigo 2004: Umha nova proposta da Marcha Mundial das Mulheres"
Apresentará as seguintes actividades:
. Projeçom do fime "Partitura para vozes de mulheres", um resumo da actividade da Marcha em distintos continentes.
. Presentaçom dos objectivos da Marcha para o 2006.
. Presentaçom da Mobilizaçom de Mulheres Europeias em Vigo, o 22 e 23 de Maio.
[MAIS INFORMAÇOM]
9 DE FEVEREIRO
O vindeiro Domingo, 15 de Fevererio, às 12:30 , desde a Alameda de Compostela, sairá umha Manifestaçom Nacional, baixo o lema:
A VIOLÊNCIA TEM GÉNERO, TAMBÉM TEM CÚMPLICES
[MAIS INFORMAÇOM]

SAIRÁM AUTOCARROS DESDE VIGO
Às 10:15 hs desde a Praça dos Cabalos.
Quem queira ir nos AUTOCARROS, tem que reservar bilhete nos seguintes telefones:
986442194, 630486886 e 609590952, antes da Quinta-Feira [12 de Fevereiro] pola noite.
O preço apróximado será de 6 €
3 DE FEVEREIRO Denúncia ante a opiniom pública, da Marcha Mundial das Mulheres na Galiza, ante a publicaçom da nova pastoral sobre a Família da Conferência Episcopal Espanhola. [MAIS INFORMAÇOM]
28 DE JANEIRO
Nota de imprensa da Marcha Mundial das Mulheres, diante das últimas agressons sexuais contra duas moças na provincia de Ourense; diante da morte da vizinha de Villablino, e do vizinho de Ferrol, morto polo seu filho por agredir à sua nai. [MAIS INFORMAÇOM]
28 DE JANEIRO O próximo dia 13 de Fevereiro reunira-se a Coordenaçom europeia da Marcha Mundial das Mulheres na cidade de Lisboa. A esta reuniom assistirám 5 delegadas da Coordenadora Galega para informar sobre os avanços da Mobilizaçom Europeia de Vigo-2004.
28 DE JANEIRO Boletim Informativo, ano II, nº5, 2004. Já podes acceder ao último Boletim onde se recolhe o Documento de Acçom dos Movimentos Sociais no Fórum Social Mundial de Mombai, na Índia; comunicado público da Marcha sobre os sucessos de violéncia de género [MAIS INFORMAÇOM]
2 DE JANEIRO Boletim de Ligaçom Internacional, Dezembro de 2003, Vol. 6, Número 4. Ediçom em Galego-Portugês. Já podes aceder ao último Boletim onde se recolhem documentos sobre a elaboraçom da Carta; do Fórum Internacional dos Direitos das Mulheres nos Acordos Comerciais realizado os dias 8 e 9 de Setembro de 2003 em Cancum, México; da Assembléia europeia para os direitos das mulheres; da preparaçom para acudir ao Fórum Social Mundial 2004...[MAIS INFORMAÇOM]


VOLTAR À PRINCIPAL DA MARCHA