A Carta Mundial e a Colcha da Solidariedade marchando polos cinco continentes desde o 8 de Março até o 17 de Outubro de 2005.
A Carta Mundial das Mulheres para a Humanidade foi adoptada o 10 de Dezembro de 2004, no transcurso do V Encontro Internacional da Marcha Mundial das Mulheres celebrado em Kigali [Ruanda-Rwanda].
[+ Info - Ver texto da Carta]
[ + Info - Boletim Internacional - Especial da Carta Mundial]
RELEVO DA CARTA MUNDIAL DAS MULHERES PARA A HUMANIDADE

Entre o 8 de Março e o 17 de Outubro de 2005 terá lugar o relevo da Carta Mundial. As mulheres passaremos a Carta de país em país organizando ao tempo diversas acçons. Iremos confecionando umha colcha [Patchwork] da solidariedade ilustrando os valores da Marcha com contributos das companheiras dos diferentes países e territórios.

A Carta Mundial das Mulheres para a Humanidade e a Colcha Mundial da Solidariedade já estám marchando polos cinco continentes. 53 som os países e territórios que recebirám a Carta e a Colcha. Na Galiza as acçons terám lugar entre o 20 e 23 de Maio, o 28 chegará a Marseille, onde se desenvolvera a Mobilizaçom Europeia das Mulheres 2005.

Estes som os países e territórios polos que já passou a Colcha e a Carta:
Brasil, Argentina, Bolivia, Perú, ... e do 29 ao 31 de Março em Ecuador
Relevo internacional da Carta Mundial e da Colcha da Solidariedade
A Colcha Mundial da Solidariedade já está em Marcha, estes som os anacos que já estám aderidos: Brasil, Argentina, Bolivia, Perú, ...
Podes seguir os passos da Colcha Mundial da Solidariedade, a transmisom da Carta Mundial, relatos e testemunhos gráficos das acçons que vam tendo lugar nos diferentes países aos que chegam a Carta e a Colcha, desde a ligaçom que há mais abaixo. Sítio web elaborado polas companheiras de Burkina Faso, território da Africa onde rematarám as acçons do 2005 da Marcha Mundial das Mulheres. Burkina Faso é o ponto final do relevo mundial, o 17 de Outubro de 2005, Dia Internacional para a Eliminaçom da Pobreza. Este país foi eligido por ser um dos países mais pobres do planeta, onde as mulheres estám sumetidas a violências específicas [violência de género geralizada: violência doméstica, matrimónios forçados, matrimónios precozes, levirato, mutilaçons genitales] ...

O 17 de Outubro, fim do Relevo Mundial. Haverá umha marcha até o lugar que se escolherá como ponto final deste. As mulheres esperam que a prefeitura de Ouagadougou lhes conceda umha praça que chamarám Praça da Paz, entom farám erigir umha estátua da mulher que cobrirám com a Colcha Mundial da Solidariedade que depois retirarám para fazer um chamado à Paz...
[+ Info]
Na seguinte ligaçom tés a relaçom cronológica das acçons do relevo da Carta Mundial que tivérom lugar, tenhem e terám, polos diferentes países do planeta, até o 17 de Outubro deste ano 2005.
[+ Info]
O 20 de Maio recebiremos na Galiza a Carta Mundial e a Colcha da Solidariedade de mans das companheiras de Portugal e o 23 passaremos-lhes o relevo às companheiras do País Basco.
[+ Info]
Na ligaçom que há mais abaixo podedes consultar dum jeito cronológico os pontos de relevo da Carta Mundial das Mulheres para a Humanidade e o mapa mundial do relevo.
[+ Info]
SE QUERES PARTICIPAR, FAZER ALGUMHA SUGESTOM OU COMENTÁRIO, ENVIA UMHA MENSAGEM CURTA NESTE FORMULÁRIO

 

Mensagem:

Nome:
Organizaçom:
País:
correio-e:
 
Edita:
Coordenadora Nacional da Marcha Mundial das Mulleres na Galiza

Contacta com a marcha na Galiza em: [+ Info]

Ir a:
Relevo Mundial da Carta
Relevo da Carta na Galiza
Mobilizaçom Europeia 2005
[Marseille]
Mobilizaçom Europeia 2004
[Assim foi a Mobilizaçom Europeia em Vigo-Galiza]
Agenda da Marcha
Novas da Marcha
Texto da Carta