Assim foi o Relevo da Carta ...
A Carta Mundial das Mulheres para a Humanidade e a Colcha Mundial da Solidariedade passárom por Galiza do 20 ao 23 de Maio de 2005.

A Sexta-Feira, 20 de Maio, um pequeno transbordador que partia da vila portuguesa de Caminha, trasladava a Carta e a Colcha até a vila galega de A Guarda. Acompanhavam-lhe um grupo de moças remeiras que loitam pola igualdade no mundo do desporto, onde algumhas das modalidades de remo som-lhes proibidas. Quando o transbordador atracou no porto já se tinham desatado todas as alegrias que acompanham este projecto mundial de esperanças e sonhos colectivos. Umha animada manifestaçom cubriu o percurso até a lonja onde se desenvolveu um emotivo acto. A representante da Coordenadora portuguesa enumerou as reivindicaçons que acompanhárom a Carta e a Manta ao seu passo por Portugal, nomeadamente a luita destas companheiras polo direito ao aborto e o fim das criminalizaçons das mulheres que exercem este direito, e a luita contra da violência de género que se cobra em Portugal numerosas vítimas cada ano. A representante da Coordenadora de Galiza, lembrou o caminho que levam percorrido a Carta e a Manta
enumerando as reivindicaçons que as mulheres vam tecendo nos seus países e o caminho que queda por percorrer até Burkina Faso, chamando à participaçom na Marcha e concretamente nas 24 horas de Solidariedade Feminista Mundial convocadas para o 17 de Outubro próximo. O acto intercalou actuaçons musicais com a leitura da Carta por parte de mulheres vinculadas aos ofícios do mar, para rematar com a entrega dum anaco de colcha elaborado por mulheres redeiras.

O sábado 21, na cidade de Vigo as agulhas e os fios fissérom possível a milagre de sentirmo-nos ainda mais unidas às mulheres dos cinco continentes sendo quem de engadir à manta internacional um anaco de Colcha representativo da Galiza, elegido com dificuldade entre os muitos achegados. Nova leitura da Carta, poesia, música e finalmente a exposiçom da Colcha Galega que seguirá medrando até o 17 de Outubro. O domingo partia o relevo desde a cidade de Compostela para Euskal Herria, muitas nos perguntavamos como era possível que colhera tanto, numha pequena maleta.

Marcha Mundial das Mulheres

O 20 de Maio recebimos na Galiza a Carta Mundial e a Colcha da Solidariedade de mans das companheiras de Portugal e o 23 passaremos-lhes o relevo às companheiras do País Basco.


Dia 24 de Maio
-
- Entrega da carta e da Colcha às companheiras do país Basco.


ENVIA UMHA MENSAGEM CURTA NESTE FORMULÁRIO
Mensagem:

Nome:
Organizaçom:
País:
correio-e:
 

Para mais informaçom, fazer propostas e participar podes-te ponher em contacto em: [+ INFO]

Edita:
Coordenadora Nacional da Marcha Mundial das Mulleres na Galiza
Ir a:
Relevo Mundial da Carta
Mobilizaçom Europeia 2005
Texto da Carta
Marcha na Galiza
Agenda da Marcha
Novas da Marcha